+2500 websites

Klantenscore van 4,9/5

Actief in heel Vlaanderen

Een authentieke website laten maken in Ninove? Yools helpt je verder

Website Egelke Translation in Ninove

Mijn naam is Iryna Brouckaert. Ik ben geboren in 1983 in het stadje Shakhtarsk, in Donetsk regio in Oekraïne. In 2006 was ik afgestudeerd met de grootste onder­scheiding als een vertaler-tolk. Met een diploma van tolk-vertaler op zak ben ik op mijn 22ste verhuisd naar België. Na vele jaren in België blijft de liefde voor mijn thuisland Oekraïne diepgeworteld. Toen ik de vraag kreeg van de Dienst Vreemdelingenzaken om als vertaler-tolk op te treden voor Oekraïense burgers in België, twijfelde ik dan ook niet. Ik help mensen vooruit net zoals in mijn hoofdjob als verpleegkundige.

 

Sector
Vertaling
Klant
Iryna Brouckaert
Contactgegevens

Papestichelstraat 60
9400 Ninove

info@egelketranslations.be

 

Meer projecten

We zijn fier op al onze website projecten, maar onze bijtjes kozen er voor jou de mooiste ontwerpen al uit.

Meer weten?

Wil je graag meer weten over een website laten maken? Bekijk dan zeker onderstaande pagina's.

Wil je liever meteen starten?

Zoekmachineoptimalisatie (SEO) en webdesign
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is een belangrijk onderdeel van webdesign. Het heeft betrekking op het optimaliseren van jouw website om hoger te scoren in zoekmachines zoals Google. Een hogere ranking betekent meer zichtbaarheid en meer potentiële klanten.

Bij het ontwerpen van jouw website moet je rekening houden met relevante zoekwoorden en metatags. Het opnemen van deze zoekwoorden in jouw website-inhoud en metatags kan helpen jouw website hoger te laten ranken in zoekresultaten. Dit vergroot de kans dat potentiële klanten uw website vinden wanneer ze op zoek zijn naar producten of diensten die u aanbiedt.

Het is ook belangrijk om ervoor te zorgen dat jouw website technisch geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Snelle laadtijden, mobiele optimalisatie en propere code dragen allemaal bij aan een betere ranking in zoekmachines.

Naast technische optimalisatie is het ook belangrijk om hoogwaardige en relevante inhoud op jouw website te hebben zoals bijvoorbeeld blogartikelen of productbeschrijvingen. Het is belangrijk om regelmatig nieuwe inhoud toe te voegen en ervoor te zorgen dat het relevant is voor jouw doelgroep.
Door te investeren in zoekmachineoptimalisatie en webdesign kan je jouw online aanwezigheid vergroten en meer organisch verkeer aantrekken. Dit kan leiden tot hogere conversieratio's en uiteindelijk tot bedrijfsgroei.

Veelgestelde vragen

In welke regio's zijn jullie actief?

We werken bij Yools volledig op afstand. Hierdoor kunnen we aan elke Belgische onderneming dezelfde service aanbieden, of je je nu in Antwerpen, Brussel, Leuven of Gent bevindt!

In welk systeem wordt de website gebouwd?

Elke website die we bouwen werkt met SiteManager, een enorm gebruiksvriendelijk, Belgisch beheersysteem voor websites.

Hoeveel kost een website?

De prijzen van de websites die we maken varieert tussen €1.000-10.000 met een gemiddelde van €3.500. Afhankelijk van jouw noden bepalen we met jou een prijs die volledig op maat is.

Om ook starters en vzw’s te kunnen verder helpen bieden wij budgetvriendelijke alternatieven aan.

Is mijn website meteen vindbaar op zoekmachines?

Gemiddeld duurt het enkele weken voor je website echt vindbaar wordt op Google en andere zoekmachines door een proces dat “indexatie” heet.

Is mijn website goed beveiligd?

Onze nieuwe websites worden steeds beveiligd met een SSL certificaat. De SSL certificaten worden automatisch geüpdatet en vernieuwd. Een SSL-certificaat zorgt ervoor dat je website als veilig beschouwd wordt, waardoor je vertrouwen geeft aan bezoekers. SSL (Secure Sockets Layer) zorgt ook voor een veilige verbinding tussen gebruiker van de website en de server, waardoor gevoelige gegevens zoals wachtwoorden beschermd worden tegen hackers. 

Daarnaast worden onze recente websites ook regelmatig voorzien van updates, staan ze op beveiligde servers en worden er regelmatig checks gedaan.

 

Hoe kan mijn website hoger scoren in Google?

Om je website hoger te laten scoren in Google, kun je verschillende strategieën en optimalisatietechnieken toepassen. Hier zijn enkele belangrijke stappen:

 

  • Zoekwoordenanalyse: Doe onderzoek naar relevante zoekwoorden die gerelateerd zijn aan je website. Je kan tools zoals Google Keyword Planner gebruiken om populaire zoektermen te vinden. Je leest er alles over in ons blogbericht.
  • On-Page SEO: Optimaliseer je websitepagina’s voor zoekmachines. Zorg voor relevante en unieke content, gebruik zoekwoorden op een natuurlijke manier in titels, koppen en tekst, en optimaliseer afbeeldingen en meta-tags.
  • Technische SEO: Zorg ervoor dat je website technisch gezond is. Verbeter de laadsnelheid, zorg voor een responsief ontwerp, en los eventuele technische problemen op, zoals gebroken links of fouten in de code.
  • Mobiele optimalisatie: Zorg ervoor dat je website goed werkt op mobiele apparaten, aangezien Google mobielvriendelijke sites beloont met hogere rangschikkingen.
  • Kwaliteitsvolle backlinks: Bouw kwalitatieve backlinks op van relevante en betrouwbare websites. Dit verhoogt je website-autoriteit en helpt bij het verbeteren van je positie in de zoekresultaten. Weet je niet hoe je hieraan begint? Lees er meer over in ons blogbericht.
  • Lokale SEO: Voor lokale bedrijven is het belangrijk om je website te optimaliseren voor lokale zoekopdrachten. Meld je aan bij Google Mijn Bedrijf en zorg ervoor dat je bedrijfsinformatie consistent en accuraat is vermeld. Hierover schreven we ook een leuk blogbericht.
  • Contentmarketing: Biedt waardevolle, relevante en up-to-date content aan je bezoekers. Dit trekt niet alleen meer verkeer aan, maar moedigt ook andere websites aan om naar je te linken. Meer info nodig? Neem gerust contact op met ons.
  • Gebruiksvriendelijkheid: Een gebruiksvriendelijke website met een duidelijke navigatie en goede interne linkstructuur helpt zoekmachines om je site beter te begrijpen.
  • Monitoring en analyse: Gebruik tools zoals Google Analytics om het verkeer op je website bij te houden, conversies te meten en inzicht te krijgen in hoe bezoekers met je site omgaan. Pas je strategie aan op basis van de gegevens die je verzamelt.

Het is belangrijk om te weten dat SEO een voortdurend proces is, omdat zoekalgoritmen en concurrentie voortdurend veranderen. Wil je hier graag meer op inzetten? We bespreken de mogelijkheden graag met jou

Welke integratie mogelijkheden zijn er op mijn website?

Maak je gebruik van online tools buiten je website en ben je benieuwd naar de mogelijkheden om deze te koppelen aan je website? Bekijk hier enkele integratiemogelijkheden:

  • Verkoop jij online producten en beschik je over een webshop van bijvoorbeeld ecwid of bakkersonline? Deze kunnen we uiteraard integreren of koppelen aan jouw website. Heb je momenteel nog geen webshop, maar wel interesse of concrete plannen om er eentje op te zetten? Maak dan gerust een afspraak met ons om de mogelijkheden te bespreken.
  • Wil je inzetten op marketing of ben je benieuwd naar de statistieken van je website? Dan wil je waarschijnlijk tools als Google analytics, Google Tag ManagerGoogle AdsFacebook Pixel, … koppelen aan de website. Ook daarbij kunnen we je helpen.
  • Verstuur je nieuwsbrieven en wil je een inschrijvingsformulier koppelen aan je website? Via platformen als Mailchimp en Flexmail kunnen we je nieuwsbriefinschrijvingen koppelen aan de website.
  • Werk je met een reservatiesysteem of bestelling van cadeaubonnen via een systeem als Resengo of Tablebooker? Deze platformen bieden verschillende manieren om de reservatiemodule te koppelen aan je website. Door deze te integreren in de website zorg je ervoor dat bezoekers alle info op één plaats kunnen vinden waardoor ze sneller over zullen gaan tot een actie (vb. het maken van een reservering).
  • Wil je graag video’s van YouTube of Vimeo integreren in de website? Maak je podcasts via Spotify of Soundcloud en wil je zorgen dat bezoekers deze rechtstreeks op de website kunnen beluisteren. Ook dit is mogelijk.
  • Gebruik je Whise voor je immo, heb je een CRM als Teamleader of gebruik je CV Warehouse voor je vacatures? Ook hiervoor bespreken we graag de integratiemogelijkheden met jou.

Wil je graag meer informatie over de integratiemogelijkheden van een van deze platformen of werk je met andere tools en wil je weten of we deze kunnen koppelen aan je website? We bespreken graag de mogelijkheden tijdens een afspraak.